نه گفتنی !
نه گفتنی !

نه گفتنی !

نامه دوم

  

 

Sen ve Ben
Uzun bir yol var aramizda
Bir ucunda sen bir ucunda ben
Bir ates yanar bagrimiza
Atesi sen külü ben
Ümit isigi parlar gönlümüzde
Aglatan sen aglayan ben
Hasretlik sarkilari söylenir hergün
Söyleten sen söyleyen ben
Askimiz dile geliyor mektubla
Kagidi sen kalemi ben
Beklerim hergün kavusmamizi
Ümitle sen sabirla ben.  

دلتنگی داره دیوونه ام می کنه .. اینو می دونی ؟  

دارم به این فکر می کنم که آخر قصه مجنون و لیلا چی شد ؟  

هر کاری می کنم خوابم نمیره.. چشمام رو روی هم فشار می دم ...تمام اتفاقات امروز از جلوی چشمم رژه می ره و در آخر این تصویر توئه که از تو بالکن برام دست تکون میده .. چشمامو باز می کنم و باز به این فکر می کنم که آخر مجنون و لیلا چی شد ؟   

موبایلمو بر می دارم و شروع می کنم به ور رفتن .. آهنگای ترکی که تموم می شه می رم سراغ آهنگایی که ازشون خاطره داریم .. آرزوی من این است ... مگه فرشته هم بده ؟...‌وقتی تو نیستی ...  

نه هیچ کدوم نمی تونن آرومم کنن .. زنگ می زنم به شماره ۹۱۲ :  

- شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد ... 

زنگ می زنم به ایرانسلت : 

- دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد ... 

تو دلم می گم خودم می دونم خانوم.. می دونم !! 

یه تک زنگ کوچیک می زنم به شماره ترکیه ات و باز به این فکر می کنم که آخر مجنون و لیلا چی شد ؟   

دلم یه ذره از صداتو می خواد .. یکم از نگاه مهربونتو ... تو گوگل سرچ می کنم : آخر مجنون و لیلا چی شد ؟   :

نوشته لیلی رو به زور شوهر می دن و اون تا آخر عمرش نمی ذاره شوهرش بهش نزدیک بشه و آخرش لیلی زودتر از مجنون می میره ...  

خوب این آخرش خوب بود چون یه لحظه دوریتم نمی تونم تحمل کنم .. من حاضرم لیلیت باشم البته اگه شوهری در کار نباشه؟ تو مجنونم میشی مهربونم ؟ از تمام این دنیا یه چادره دو نفره بسمونه مگه نه ؟ .. تو دله کوه یا جنگل یا کویر فرقی نداره .. فقط من باشم و تو باشی ... 

هر چند وقت یه بار گردنبدی که دور گردنمه با بدنم تماس پیدا می کنه و طلای سرد بهم یاد آوری می کنه که مالک  سرزمین تن من تویی .. 

دلم برات تنگ شده دردونه : 

                                                ( تو و من )     

                                           راه زیادی بین ماست   

                                     یک سرش تویی و یک سرش منم 

            

                                       توی آغوشمون آتشی می سوزه   

                                           من آتشم و تو خاکستر  

                               

                                    این روزها را امید روشن نگه می داره  

                                         دلیل گریه تویی و گریان منم    

                                        نت های این آهنگ حسرته 

                                       خواننده  تویی و شنونده منم    

                                 ما نامه های عاشقانه امونو به زبان میاریم  

                                   تو ثبتشون می کنی و  من کلمه هاشم    

                                     هر روز منتظر به هم رسیدنیم  

                                       من صبرم و تو امیدی

 

۸/۴/۱۳۸۸

نظرات 4 + ارسال نظر
گلبرگ چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 22:31 http://golbarg24.blogfa.com

امان از عشق ......از این حس سرکش.................

من و آقای خوش تیپ پنج‌شنبه 11 تیر 1388 ساعت 08:29 http://ea-msh.persianblog.ir

بهم نمیخوای سر بزنی؟؟؟؟؟؟؟؟تو رو خدا اینقده خودتو اذیت نکن گلی من...زود می گذره .

شهره یکشنبه 14 تیر 1388 ساعت 22:06 http://www.shohreafagh.blogfa.com

وای چی شده ؟!!
من تازه رسیدم ای وای یعنی تازه با وبت آشنا شدم فک کردم رفته سفر !! یعنی نرفته سفر؟!!
برمی گرده غصه نخور .
دلت اگه جای دل من بود چی

نونوش دوشنبه 15 تیر 1388 ساعت 01:21

یه کلبه بسه عزیزم. اونم تو شمال. من بهتون خصوصی ماهیگیری یاد میدم :دی
یه جای خوب هم یادتون میدم تو انزلی که میتونین ماهی بفروشین :دی
حله؟؟
دیگه اینقدر فکرتو اذیت نکن
دوستتتت دارم یاپراک :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد