نه گفتنی !
نه گفتنی !

نه گفتنی !

هر چی آرزوی خوبه مال تو .. هر چی که خاطره داریم مال من

 

 

اینجا ، در حوالی دل من
آسمان صاف و آفتابیست ، بدون رگبار و غبار محلی
بدون برف و باد و بوران
و پیش بینی هیچ پدیده ی خاصی نمی شود
جز  
دلتنگی  
و  
دلتنگی 
 و 
    دلتنگی !!!!   
 

۳۰ یا ۳۰ روز :                                                                                                         

 آنان که در یادآوری گذشته ناتوانند محکوم به تکرار آنند :                                                     

توپ تانک مسلسل دیگر اثر ندارد ......... به مادرم بگوئید دیگر پسر ندارد 

نظرات 4 + ارسال نظر
نونوش یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 02:28

نخیرم خوبم میشناسمت تو جیگر منی.
میخواستم معنیه اسمتو بپرسم :دی
بگو دیگه دارم میمیرم از فضولی فقط میدونم ترکیه :)

الهام یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 08:32 http://royayezibayam.blogfa.com/

منم با نونوش موفقم معنی اسمت چیه؟/راستی جواب سوالمو تو ژست قبلی ندادیا....

nanazi یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 16:36 http://ab5648li.blogsky.com

آخ جون که من میدونم معنی اسمت چیه و اینا نمیدونن !!
اون کامنت دونی رو هم یکی از دوستام واسم کپی کرد فرستاد که منم واسه خودت میفرستم ولی سایتش رو نمیدونم ! اون دوستمم الان یه کمی مشغوله (میدونی که ...) بعدا ازش میپرسم.
ولی درجواب سوالت که پرسیده بودی تاحالا شده .....!؟! باید بگم اوووووووووووووووههههههههههه من یه حافظه ای دارم که نگو و نپرسسسسسسس!!!!

الهام دوشنبه 1 تیر 1388 ساعت 16:25 http://royayezibayam.blogfa.com

تو نمیخوا بیای یه دنیا سواال تو ذهنمه ددد آخه چرا نمیای ؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد