نه گفتنی !
نه گفتنی !

نه گفتنی !

روزی که پرینت من گرفته شد !!!‌

پرینتای رنگی وبلاگ من تو دستای نرم و سفید و مهربون تو مثل خوردن یخ در بهشت تو هشت بهشت اصفهان به آدم فاز میده  

دیدن تلاشت برای خوندن خطهای فارسی و بعدم هایلات کشیدن روی کلمه هایی که بار منفی داره و چشمهای پر از عشق و سوال که می خواد بدونه اینا یعنی چی عینهو شیرجه زدن از فاصله 10 متری تو دله آدمو خالی می کنه .. پر می شی از ترس و لذت و هیجان  

 

عزیزدلم الان 2 روزه که به قول خودت دارم لذت می خورم .. تو این 5-6 سال که وبلاگ نویس شدم .. هیچ کس اینقدر با اشتیاق و دقیق نخواسته بفهمه چی نوشتم .. تو می خوای حسای پشت نوشته هامم بدونی .. تو نوشته هام دنبال رد پای خودت می گردی و اگه در مورد کسه دیگه ای نوشته باشم می خوای بشناسیش مثل آقای پیچ   می دونی چی بیشتر بهم انرژی میده اینکه هم زبونای خودم اینقدر به نوشته هام دقت نمی کنن .. اما تو نه تنها نوشته هامو با سختی می خونی .. کامنتامم می خونی و بعضی وقتا هم چند کلمه ای برام می نویسی ...  

بیتانمه من مرسی .. مرسی به خاطره همه خوبیات

 

خوب بلاخره تو با همه فرق داری دیگه .. من عزیزه داروی شمام  و شما عزیز دله من ... و با همین یه دلیل میشه همه ی سختی ها و دوری ها و نیش و کنایه ها رو تحمل کرد ... میشه دوباره اومد و اینجا نوشت ... زیادم نوشت . 

 

خوچکله من از اینکه هستی خدا رو شکر می کنم .. هیچ وقت دلم نمی خواد قایمت کنم ... هیچ وقت ... عکست الان اولین عکس کیف پولمه .. مقوایی که اسمت روش نوشته شده رو میز کامپیوتر اتاقمه ... عروسکی که برام خریدی رو تخته اتاقمه و پلیورت بین لباسم تو کمد جا خوش کرده و مهمتر از همه خودتی که تو قلبمی .. بین حرفامی .. لابلای فکرای هزار رنگ و هزار نقشه ذهنمی و تو همه ی خوابام جا خوش کردی .. تو با اون دو تا پسره دوقلوی چشم آبی که از دیروز منتظر انتخاب اسمن .   

  

همیشه دوست دارم .. همیشه ی همیشه   

 

توضیحه واضحات نوشت  : خوب همونطور که می بینید ( واضحات ) این بغل یه سری لینک اضافه شدن با اسمه می خونمشون .. اضافه شدن این لینکا به خاطر همون پست خواننده خاموشه و اینکه بلاخره اونام حق دارن بدونن من خواننده خاموششونم.. 

 البته چند تا وبلاگ دیگه هم هستن که هنوز اینقدر شجاع نشدم که بخوام اعلام کنم خواننده اشونم  

 

 

قربون صدقه نوشت : الهی قربونت برم که از وقتی که شروع کردم به نوشتن این پست هی به بهونه های مختلف میری و میای و مانیتور منو نگاه می کنی ... فدات بشم من با این کارات چیلدیرماکم می کنی خوب بعد میام گازت می گیرما  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 13:22

Sen benim kalbimdesin.bitanem.

پانتی دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 10:47 http://pantijoon.persianblog.ir/

اوه اوه چه پست عشقولانه ایییییییییییی. دلمون ضعف رفت که دختررررررررر!! پس بالاخره خودتو لو دادی؟(چشمک)
خوب واقعا نمیدونم چی بگم؟ جز اینکه ایشالله همیشه شاد باشی و همیشه همینجور از زندگیت راضی باشی..گور بابای مردم اصلا!!!(زبووووووووون)
میبوسمت تپلکککککککککک من

golbarg دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 14:32 http://golbarg24.blogfa.com

merci azizam az in hame ezhare lotf

خانوم زیگزاگ دوشنبه 4 خرداد 1388 ساعت 20:37 http://Daily.30n.ir

این حس و دقت رو آقای زیپ روی نوشته های من داره... حس خیلی خوبیه (:

مهسا سه‌شنبه 5 خرداد 1388 ساعت 00:20 http://www.qqqq.blogsky.com

تپلی ه خووووووووجگلهههه مننننننننننننننننننننننننن
بیا بغلم جوجووووووووووووووو

چه حس ارامشی مالیدی به سر و کله مون دختر .. الهی قربونت برم من!

گلی واقعا چی میشه که ۱کسی از اونور دنیا اینقدر می تونه ادم رو بفهمه در حالی که هیچ کدوم از اطرافیانمون حتی پدر و مادر مون همچین توانایی ای ندارن ! ؟ واقعا عجیبه !

راستی ۴کرتیم ابجی


nanazi چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 16:08 http://ab5648li.blogsky.com

گلیییییییی گلیییییییی!!! زودی بیا تولدمو تبریک بگو!! عقده ای میشم ها!!! تو مثلا اولین خواننده اون وبلاگ بودی ها!!!! زودباش تبریکمو بده :)
راستی من اگه ننویسم خوب دلیل دارم ! تو واسه چی این همه مدت ننوشتی؟!؟ ها ها ها!؟ عشق و عاشقی سر جاش وبلاگ نویسی هم سرجاش ! فرتی میذاری میری نمیگی ما از کجا پیدات کنیم !؟ اون ای میلای گل گلی هم که دیگه نمیفرستی فال بگیریم!!!!

رژانو چهارشنبه 6 خرداد 1388 ساعت 19:26

سلام گلی عزیزم...چقدر نوشته هات صمیمی تر شده..حس خوندنش به ادم آرامش میده..باور کن اونقدر درگیر درس و دانشگاه شدم که از خیلی چیزا کناره گیری کردم و البته کم کم دارم وارد یه زندگی دیگه میشم که کامل توی وبلاگم می نویسمش....اما می دونی که دوستی تو هرگز از یادم نمیره..مهربونیات.مثل خواهر بزرگمی دیگه...فدای خودتو و مهربونیات و اینکه چقدر با معرفتی..خوشحالم که حالت خوبه..خیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد